Od steaků k čurokapu aneb V zákulisí BonyBony


Zajímá Vás, kdo Vám vlastně hledá ty nejlepší nabídky a přináší všechny ty super slevy?
Pojďte to s námi zjistit! Představujeme Vám provozní ředitelku slevového serveru BonyBony Zuzanu Bečkovou.

BonyBony zanedlouho oslaví první narozeniny co všechno portál za první rok své existence prožil?
Stala se toho opravdu spousta, ale nejpozoruhodnější zážitky máme s obchodními nabídkami, které nám chodí. Naposledy třeba takzvaný “čurokap”. Upřímně myslím, že je to super věc, jen si nejsem jistá, že by to naši zákazníci ocenili:-) Jsou to totiž papírové redukce umožňující ženám čůrat ve stoje do mušle.

Perličkou z interních zdrojů je například příhoda kolegyně ze Slovenska, která vybírala fotografii k hotelu u Ždáru nad Sázavou. Fotku hotelu si spletla s fotografií kostela sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře a ještě nás přesvědčovala, že ty malé věci okolo jsou plážová lehátka. Byly to hroby 🙂

Tomu se říká dovolená, kde zákazníci odpočívají v pokoji. 🙂 Rok je ale každopádně dlouhá doba. Slevový trh se během ní hodně změnil a lidé ho vnímají úplně jinak. Projevuje se to nějak na chování uživatelů?
Určitě, uživatelé jsou již poučenější. Vědí, jak portály skupinového nakupování fungují, a nemusíme tolik vysvětlovat základní principy. Také už nevidí v slevových portálech “divné zvíře”, důvěřují nám a nebojí se nakupovat. Vědí, že v případě problému jim vyjdeme vstříc.

S jakými problémy se setkáváte?
Někdy zákazník například potřebuje z objektivního důvodu zakoupený poukaz vrátit, a to se mu snažíme umožnit. Pokud zákazník nebyl se zážitkem spokojen, řešíme situaci nejen s ním, ale také s příslušným  dodavatelem. Naši pracovníci Péče o zákazníky pracují 7 dní v týdnu  –  14 hodin denně. Uživatelé tento přístup oceňují, což nás velmi těší. Zřídka se stane, že přes veškerou naši snahu zákazník odchází nespokojen. Z toho se snažíme maximálně poučit pro příště.

Že zákazníci bývají převážně spokojení, je jasně patrné už z množství nakupujících, které se na slevové servery pravidelně vrací. Nabízíte svým stálým zákazníkům nějaké výhody?
Máme bonusový program, kde zákazníci mohou získávat kredity za jednotlivý i opakovaný nákup na BonyBony, za doporučení dealu i celé stránky, a dokonce i za to, když nám napíší, co se jim na využitém zážitku líbilo či nelíbilo. Další odměny připravujeme, nechte se tedy překvapit.

To určitě necháme. Co by nás ale zajímalo hned, je, kdo u vás vlastně nakupuje?
Hodně se to liší od typu zážitku a příležitosti. Kosmetika je samozřejmě zajímavější pro ženy, ale i muži ji nakupují jako dárek. Pokud chcete vidět čísla, podle našich interních průzkumů je 68 % zákazníků BonyBony z velkoměst, 92 % má ma maturitu či vysokou školu, 36 % je ve věku 25 – 34 let, 42 % je starší 35 let.

A co nejraději nakupují?
Skvěle nám fungují slevy v oblasti gastronomie. I proto jsme pro toto léto připravili pro naše zákazníky Gurmánskou cestu kolem světa. V rámci tohoto projektu budou moci pomyslně navštívit šestnáct zemí a ochutnat exotické menu v šestnácti špičkových restauracích, které tyto národní kuchyně připravují. Jsme nadšeni, že se nám díky tomuto podařilo do slevového nakupování přilákat i restaurace typu Kobe či Sakura. Více se dozvíte na gurman.bonybony.cz.

Nabídka slev ale zdaleka nezahrnuje jen jídlo. Podle jakých kritérií vybíráte slevy, které svým zákazníkům nabídnete?
Prvořadá je samozřejmě kvalita výrobku nebo služby. Významnou roli hraje výše slevy, prodejní cena zážitku a to, nakolik bude pro naše zákazníky atraktivní. Snažíme se vybírat takové nabídky, které se už u zákazníků osvědčily, ale současně zařazujeme i netradiční zážitky. Ty osvěží celkovou nabídku a dokážou zaujmout – v poslední době jsme tu měli například školu surfování v Portugalsku.

Rozhodně to zní, že práce pro slevový server není žádná nuda. Co vás na ní baví nejvíce?
Pestrost. Jsem v kontaktu se zákazníky i s dodavateli zážitků, hledáme zajímavé nabídky, vymýšlíme co zlepšit a učíme se, co naopak pro naše zákazníky či dodavatele není zajímavé.

Když už jste nakousla to zlepšování, můžete nám prozradit, co zajímavého BonyBony chystají pro své uživatele do budoucna?
Připravujeme další zajímavé projekty, jako je Gurmánská cesta kolem světa, chystáme mobilní aplikaci a plno dalších věcí, které si zatím necháváme jako překvapení. Každopádně je na co se těšit!

Chcete svým zákazníkům ještě něco vzkázat?
Aby si všichni užili hezké léto!