Neuspokojitelný zákazník = velký problém!
Dostal jsem od kamaráda tip na zajímavou diskusi, která se odehrála na Facebook stránce Slevomatu. Celá aféra začíná výkřikem do tmy od paní/slečny Moniky u zcela nesouvisejícího odkazu na aktuální slevu:
„od Slevomatu nikdy nic!!!! Je spousta jiných a hlavně slušných služeb!“
Reakce Slevomatu na sebe nenechala dlouho čekat:
„Moniko, copak je za problém? Rádi ho vyřešíme. Napíšete nám na slevy@slevomat.cz nebo zavoláte na 840 140 240?“
Čímž se nastartovala celá mašinérie a začalo hádání. Několik kolemjdoucích si do bránícího se Slevomatu samozřejmě neopomnělo kopnout. Ale naopak, někteří loajální zákaznici Slevomat bránili. 🙂
Diskuse rozhodně stojí za přečtení, ale jako u většiny sporů nevíme, na čí straně je pravda. Z početných ohlasů zákazníku nicméně plyne, že Slevomat je co se reklamací týče na špičkové úrovni. Proto mi dovolte titulovat nejmenovanou dámu jako neuspokojitelného zákazníka a současně problém všech čestných podnikatelů.
Takže vážení provozovatelé slevových serverů nezapomeňte: Náš zákazník – náš pán.