Pod pokličkou Slevomatu
Zajímá Vás, jak to chodí na nejúspěšnějším slevovém serveru Slevomat?
Pojďte to s námi zjistit! Představujeme Vám zakladatele Slevomatu Tomáše Čupra.
Slevomat nepochybně není třeba představovat – je to zkrátka ten nejstarší, nejoblíbenější a nejúspěšnější slevový server v celé České republice. A jako bonus se jeho název vžil coby zobecnělé označení slevového portálu. Čemu tento ojedinělý úspěch připisujete?
Snažíme se odlišit od masy slevových serverů, které v Česku existují, a to především kvalitním servisem. Maximální péče o zákazníka u nás není klišé, kterým se v případě potřeby oháníme. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, garantujeme 100 % spokojenost a k případným problémům se stavíme čelem. V případě, že zákazník spokojen není a dá nám o tom včas vědět, vrátíme mu bez dlouhých debat peníze.
Tušili jste při zakládání Slevomatu, jak obrovský úspěch bude portál mít, nebo to přišlo spíš jako překvapení?
Samozřejmě jsme před založením Slevomatu potenciál trhu důsledně analyzovali a prověřovali. Bylo pochopitelné, že trend fungující tak dobře na západě, bude mít úspěch i tady. Nicméně, že v tak krátké době dosáhneme takového postavení, to bych si před založením Slevomatu netipl.
Co říkáte loňskému boomu slevových serverů? Když trend vrcholil, tak vznikal nový portál každý den, někdy jich dokonce bylo i více denně. Nebáli jste se, že mezi nimi Slevomat zapadne?
Zapadnutí jsme se určitě nebáli – Slevomat rozhodně není výjimečný jen tím, že byl na trhu první. Vždy se snažíme nabídnout něco navíc: neustále rozšiřujeme nabídku svých služeb pro zákazníky, jako první jsme spustili aplikace pro chytré mobilní telefony,zákazníkům z regionů umožňujeme nakupovat prostřednictvím služby Můj Slevomat. Také jsme zavedli SMS slevy a Fofrslevy, pomocí nichž mohou zákazníci zakoupenou nabídku okamžitě využít.
Teď už se trh slevových serverů uklidňuje. Noví zakladatelé postupně přicházejí na to, že denní provoz slevového serveru není jednoduchou záležitostí. Nejmenší slevové servery budou i nadále postupně odpadat, protože se jim jejich podnikání ekonomicky nevyplatí.
Hodně se mluví o Asociaci slevových serverů – blíží se její založení? A jaký bude její účel?
Asociace portálů hromadného nakupování bude založena již velmi brzy, žádost byla před několika dny poslána na Ministerstvo vnitra. Asociace má především sloužit zákazníkům, kterým bude radit a pomáhat v orientaci na trhu slevových serverů. Také bude pomáhat řešit podněty zákazníků k jednotlivým členům. Asociace bude pochopitelně hájit práva a zájmy svých členů, kupříkladu bude informovat o nespolehlivých a nepoctivých dodavatelích.
Co je na práci ve Slevomatu nejzajímavější?
Je to především rozmanitost firem, které na Slevomatu chtějí nabízet své služby a zboží. Motivují nás také různorodé požadavky a zpětná vazba zákazníků. Zdaleka nejlepší je, když víte, že provozovatel restaurace, masážního studia, hotelu nebo e-shopu měl z nabídky na Slevomatu prospěch, a že jeho zákazníci byli spokojení.
Slevový trh u nás funguje jen něco málo přes rok, ale za tu dobu se stihnul rychle rozrůst a také důkladně proměnit. Vidíte vy sami nějaké změny v chování svých zákazníků?
Počet našich zákazníků stále roste, ale lidé o nákupech více přemýšlejí. Nečekají na každou novou nabídku, kterou uveřejníme. Stále více se snažíme pracovat se stálými zákazníky. Věrnostní program už běží v plném proudu.
Kdo na Slevomatu nejčastěji nakupuje?
Typickým zákazníkem je mladý člověk z Prahy nebo středních Čech, aktivní uživatel internetu. Takto jednoduše se to ovšem specifikovat nedá, sledujeme vzrůstající trend v regionech i u starších lidí.
Jaké nejkurióznější nabídky jste od provozovatelů dostali?
Erotické pomůcky nebo čůrokapy již zřejmě nikoho nepřekvapí. Mezi nejkurióznější nabídky, se kterými nás firmy oslovily, patří třeba striptýz v limuzíně nebo údržba hrobu. Nicméně každého obchodníka a jeho produkt či službu, jakkoliv se nabídka nakonec nemusí realizovat, bereme vážně.
Jaké nabídky mají největší úspěch?
Rovnoměrný úspěch zaznamenávají nabídky na wellness služby, gastronomii i pobyty. Stále oblíbenější kategorií na Slevomatu je zboží.
Co Slevomat plánuje pro své uživatele do budoucna?
Do budoucna pro své zákazníky chceme především rozšířit nabídku zboží.Za tímto účelem chystáme také spolupráci s velkými obchodními řetězci.
Tak to jsme vážně zvědaví! Těšíme se a přejeme Slevomatu, ať se mu i nadále daří!