Ksichtící se obsluha
Znáte to – koupíte si voucher do restaurace, vyhládne vám a těšíte se. Usednete, předložíte voucher a rázem spadne obsluze úsměv, dívají se na vás jako na úplného exota. Zažili jste stejnou situaci? Dokáže vás takto obsluha naštvat nebo ji zkrátka ignorujete a hledíte si jen jídla?
Přiznám se, že já si podobné jednání beru hodně osobně. I když si zpravidla objednám i něco mimo voucher je se mnou stále jednáno stejně. Nerozumím v tomto případě obsluze. Když si dám i další věci, musím je zaplatit, tzn. nechat dýško. Tak kde je problém?
Udělali jsme si to my sami He didn’t come up with reviews of countless operators, produce a forum or embed free-to-play free casino games online rather a framework was produced by which people could get good at a game title which was becoming progressively popular. tím, že chodíme pouze na voucher a nedáme si k němu ani ťuk? Nebo je to obsluha, která námi opovrhuje? Tak či onak, dělají majitelé těchto restaurací a hospod obrovskou chybu. Namísto toho, aby se před nově příchozím zákazníkem ukázali v tom nejlepším světle, nechají nás cítit se jako „chudinu s kupónem“. A jak já zareaguji coby zákazník? Příště jdu ke konkurenci naproti.
Nicméně nechci paušalizovat. Mnohokrát se mi stalo, že se obsluha chovala zcela profesionálně, usměvavě a přátelsky. Negativní a pozitivní zážitky jsou u mě zhruba půl napůl. Všiml jsem si následujícího pravidla: čím lepší restaurace, tím profesionálnější obsluha i v případě předložení voucheru. Naopak v pivnici při vytažení „internetového papírku“ jsem rázem exot tisíciletí. 🙂
Ale abychom jen netlachali, je třeba tento problém řešit. Ideálně přímo u slevového serveru, který vám voucher na ksichtící se obsluhu prodal. Při více stížnostech budou slevové servery motivovány vysvětlit velmi důrazně majiteli, že pokud se obsluha k zákazníkům nebude chovat příjemně, bude pro něj slevová akce k ničemu. Tak hurá všichni do hospod bojovat za lepší zítřky plné slev na výborné jídlo a příjemnou obsluhu! 🙂